En serviceaftale forenkler hverdagen, for dig der har ansvaret for jeres tekniske løsninger …
Med et fuldt funktionelt anlæg skaber du tryghed for dine brugere, samt sikrer at forsikringsmæssige og lovpligtige forpligtelser overholdes.
Regelmæssig service – sikrer driftssikkerhed og forlænger systemets levetid
- Cyberangreb
- IT-sikkerhed
- Softwareopdateringer
- Servicerapport
Med udgangspunkt i din virksomhed – får du en unik og kundetilpasset serviceaftale ud fra de gældende forpligtelser inden for dit område …
Serviceaftale – sikring, AIA og ADK
Kvalitet og service …
Er vigtige nøgleord og bliver prioriteret højt hos os.
Kvalitetsarbejde er en vigtig proces, som hele tiden optimeres i henhold til ISO 9001.
Læg ansvaret over til os – og du får
- Funktionelt udstyr
- Forlænget levetid
- Forlænget produktgaranti
- En personlig og engageret service af dit udstyr
- Gennemgået dit anlæg af én certificeret tekniker
- Detaljeret servicerapport
- Remote support – hurtig support
- Påbegynder fejlfinding inden for 24 timer (hverdage)
- Løbende sparring /opfølgning
- Telefonsupport ved tvivlsspørgsmål
Vores specialuddannede teknikere udfører en unik service
Alle projekter gennemarbejdes og dokumenteres, så vi sikrer en høj kvalitet.
Enten on-site eller ved remote support ved eventuelle opdateringer.
ISO 27001:2022 certificeringen sætter ...
– fokus på kvalitet, sikkerhed og lovgivning.
Det er en løbende proces og en vigtig del af vores daglige arbejde!