Servicekoncept

Driftsoptimering og lang levetid for overvågningssystemet.

SCANVIEW Quick Support

Med en SCANVIEW aftale er hjælpen aldrig længere væk end den nærmeste telefon. Online support er et supplerende serviceværktøj, der hjælper os til at hjælpe vores kunder hurtigt og effektivt. Vi tilbyder også fjernsupport og service via 4G modems. Vi sikrer, at vores kunders anlæg løbende bliver efterjusteret, både under installations- og afleveringsfasen samt i serviceperioden.

50%
50%

Serviceniveauet

Driftsikkerhed er en forudsætning for at få det ønskede udbytte af videoovervågningssystemet. Manglende rengøring eller efterjustering kan resultere i dårligere optagelser end forventet.

Derfor er det vigtigt at afklare, hvem der skal udføre disse opgaver – jo tidligere i processen des bedre.

SCANVIEWs servicekoncept er et unikt skræddersyet produkt, hvor det sikres, at man kun får den serviceaftale, der sikrer den investering, man har lavet i videoovervågningsanlægget.

Følg linket herunder og læs mere omkring servicekonceptet.

Kvalitet og service

Vores specialuddannede teknikere tilbyder en unik service. Alle projekter gennemarbejdes og dokumenteres, så vi sikrer en høj kvalitet.

Kvalitet og service er vigtige nøgleord og bliver prioriteret højt. Kvalitetsarbejde er en vigtig proces, som hele tiden optimeres. SCANVIEW er certificeret af DIC og medlem af SikkerhedsBranchen.

Det er væsentligt at have fokus på driftssikkerhed, da det er en forudsætning for, at få det maksimale udbytte af sit ITV-system.

50%